GAAAAAAAAAAAH!!!

Jag blir sjuk av att sitta inne!
Den här lägenheten gör mig sjuk, jag lovar!
Försöker precis som tidigare dagar få tag på förvaltaren för att klaga över saker som dom fortfarande inte har fixat trots att jag bott här i över en månad nu!
Blir så lack!

Förvaltaren skulle iaf komma tillbaks 14.40 enligt den där telefonsvararen men då har man väl säkerligen slutat eller så istället. Efter det blir det en promenad o så får jag ringa om resten imorgon, pallar inte idag!
Min hals värker och mitt humör är inte alls på topp!

Allt strular precis allt!
Jag måste vara sjukligt stark som människa som ändå står, skrattar till och med..
För vad fan ska man göra? Lägga sig ner o gråta? Nej nej...

Himlen är vacker iaf, haha det är ju alltid nånting! ;)
Hörs senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0