http://pickyandbella.blogg.se

Denna dag har varit fylld med rastlöshet och irritationer!
Jag har inte gjort ett skit bortsett från att vänt lägenheten upp och ner för att hitta mina hörlurar till mp3n. Ett par hörlurar som jag iaf inte lyckades hitta..

Jag förstår inte hur klockan snart är tre och jag är inte trött trots att jag knappt sovit något alls..
Iofs så är det väl inte så svårt att förstå när man tänker efter eftersom jag är van att röra på mig och gå minst en mil varje dag och från det till att bara sitta inne är en otrolig skillnad. En skillnad som verkligen INTE känns bra!
Alla människor bör röra på sig, det är viktigt för ens välmående.
Så fort jag får pengar blir det att köpa gymkort eftersom jag nu äntligen får träna igen!
Ska däremot ta det lugnt med träningen för det får absolut inte bli att det spårar ut som det gjorde för några år sen.. Jag vill bara träna för att jag mår så mycket bättre. Mitt humör blir bättre och jag är mycket gladare och mer säker i mig själv.. 
Sommaren 2010 ska bli ett år då jag vill känna en glädje över att åka till stranden, inte panik och osäkerhet..

Ska se om jag orkar med ett till avsnitt av The Big Bang Theory..
Haha älskar den serien, så klockren! ^^
Sen så blir det att sova för imorgon så är det dags att jag börjar fixa och dona här hemma.
Är lite osäker på om Gavlegårdarna är öppna och andra ställen jag bör ringa som inte blev av idag då jag ej fick tag på förvaltaren på Gavlegårdarna vilket gjorde att jag tappade suget för allt annat med.
Bättre lycka imorgon eller ah idag..

Innan jag säger godnatt så vill jag påminna er ytterligare engång om min och Pickys gemensamma blogg.
I den kommer uppdateringar ske oftare vilket i sin tur nog gör att inläggen här kommer bli färre.
Kommer ju dock självklart att fortsätta skriva här med!
Vad som kommer skrivas om i våran gemensamma blogg är helt omöjligt att svara på då det kan bli om precis ALLT! Sex, sprit, droger, nattliv, musik, humor, hat, politik, bögar, blattar, rasism.. JA allt!
Förutom att vi delar med oss av våra liv i skrift så kommer vi även bjuda på många galna videobloggar! ;)
http://pickyandbella.blogg.se är alltså något som helt klart kommer bli värt att följa men vill varna er... Det kommer bli beroendeframkallande! ;)

Med det sagt så säger jag godnatt!
Puss på er!
/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0