Picky and me goes bloggpartner?! ;o

Hallo bejbs! ;)
Har ni haft en skön helg?
Efter Nyår så har jag varit som en zombie alltså och då drack jag ändå inte sååååååååååå mycket!
Men det är väl hela jultiden som tog ut sig också, hela december egentligen...
Halsen värker med, hoppas jag inte blir sjukt. Helst inte nu när jag börjar skolan den 7e! ;/
Har sovit en massa dom senaste två dagarna i alla fall och det känns gött, har ju ett X antal timmar att ta igen..

Picky kom förbi igår vilket var väldigt trevligt! :)
Vi var iväg och handlade och det är väl bara han och jag som lyckas ha sjukt roligt på Willys! haha..
Jag lagade mat, sen så snackade vi om hur snyggt vi ska göra i min lägenhet med egomålningar på väggarna haha och inredning.. Ser ut som Picky kommer få ett litet krypin här hos mig, vi har inte diskuterat så mycket runt det men vi får se..
Vi snackade även om att göra en utlandsresa igen, är ju för fan snart fyra år sen vi var i Bulgarien, FYRA ÅR! ;O
Helt sjukt... Så nu är jag sjukt taggad på att vi ska dra iväg till Egypten i april, så vi får se hur det blir med det! :P

Alltså jag och Picky skulle kunna bli en jävla dokusåpa alltså haha.
Allt vi gör blir fan roligt och det är för att vi är så sjukt härligt störda tillsammans! :P
Finns ingen som jag kan skratta så mycket med som jag kan med Picky samtidigt som det finns ingen som kan provocera mig så mycket som han gör heller haha! ^^

Skulle vi flytta ihop så skulle vi fan kunna sätta upp en kamera som filmade oss och lägga ut på bloggen så lovar jag att vi skulle slå Pissie o hela gänget direkt! haha... ;)
Vi snackade lite smått igår om att skaffa en blogg tillsammans, Picky tror dock att jag skulle ta bort alla hans "hatiska" inlägg för att dom skulle vara så hotfulla haha, men jag sa att sålänge han inte skulle hota någon rakt ut så skiter jag i... :P 
Skulle vara roligt att ha något utöver Bellaaadeluxe liksom, något stört, oseriöst och underhållande... Något riktigt vi! :P
Jag och Picky goes bloggpartners?! ;o
What do you think about that?! höhö ;) 


Men ah...
Till något helt annat då...
Har inte fått nå fler sms av clownen som messade mig igår.
Så antar att någon tog åt sig igår när jag skrev antingen här eller på Facebook.
En till människa som håller på att dryga och då är det ett faktum att jag byter nummer.

Det var väl allt för nu, ska kirra lite annat nu!
Vi hörs senare, ciao! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0