Skoldag!

Hejsan!
Den här dagen har varit värre än gårdagen för jävlar va trött jag är.. Helt slut!
Hade första lektionen i Pedagogiskt ledarskap idag och för att vara ärlig så verkar den kursen lite väl suddig, alltså jag vet knappt vad den handlar om eller vad vi ska göra. Ändå så ska vi alla fundera på hur vi vill arbeta, hur vi ska lägga upp kursen tills på fredag...
Vi valde våra grupper idag i alla fall som vi ska arbeta med resten av termin typ. Jag hamnade med en tjej och fyra killar och alla verkar toppen så det ska nog gå bra så fort jag kommer på vad det är vi ska göra haha! :)

Bortsett från skolan så har jag hunnit med lite ärenden, träffat Evelina, städat, fått hem Gottegos som jag då såklart har tagit några promenader med och gosat med som en tok och sen så kom Picky på besök. Jag lagade lite mat o vi snackade och sen drog han vidare till någon dejt han har skaffat sig. Han skulle däremot komma tillbaks senare o sova här då denna dejt bara bor några hus bort.. hehe...
Tvättade imorse gjorde jag också. Duktig jag! ;)

Nu däremot så är jag helt förstörd!
Tack och lov så har jag sovmorgon imorgon och kan även vara ledig men skulle behöva komma iväg till skolan iaf så ska fråga Picky om han skulle kunna stanna hemma med Gottfrid medans jag springer iväg en timme. Har ju sagt till pappa att han inte behöver ha honom imorgon och han hade massa för sig också så vill inte ringa och säga något annat nu...

Nää det var några rader här nu är det dags att updatera i min och Pickys blogg..
Så hopp dit istället. http://Pickyandbella.blogg.se 
Så blir det mindre skolsnack och istället så får ni läsa om galna grannar och silikonbröst som värker.
Hehe...
Godnatt på er!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0