Dagen!

Ikväll var det bingokväll som vanligt med mormor, tyvärr vann ingen av oss men vi hade trevligt ändå! :) 
Min mormor är verkligen bäst, jag älskar henne så fruktansvärt mycket! 

När det var dags för mig att gå till bussen så gick jag förbi en liten pojke som hade ramlat med cykeln och låg och grät. Självklart så sket jag fullständigt i bussen hem då för att hjälpa honom hem vilket var några kvarter bort. 
En supersöt liten grabb med AC.MILAN tröja haha! :) Mamman blev bra chockad och otroligt tacksam över att jag hade hjälpt honom hem vilket egentligen är rätt sjukt, vilken människa med ens lite vett i huvudet går förbi ett stackars barn som gråter? Dum fråga egentligen då det finns allt för många som skulle göra det. Tur nog är inte jag en av dom. 
Värsta med allt det här är att jag verkligen känner hur min barnlängtan bara blir starkare och starkare och även om jag vet att jag skulle klara av ett barn nu så är det biten att jag ska ha en super utbildning och vara gift som stoppar mig hehe. Tur nog har jag mina helt underbara systersöner som jag kan lägga ner all energi på istället! ♥

Jag orkade inte vänta på nästa buss så jag gick hem istället vilket var riktigt skönt och behövdes efter alla bullar jag vräkte i mig hos mormor haha! :)
Nu ska jag lägga mig ner och softa lite framför tvn och sen sova. 
Tänkte kika lite på stan om jag hittar något nytt i möra innan jag hämtar hem Gottegos. 

Natti natti!
o en sak... PETRUS PAVEY, JAG SAKNAR DIG BRUUUUUUUUR! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0