Härlig dag!

Sol och bad har det varit hela dagen då jag och Tessan har spenderat den på Fjärran! :)
Lite färg har jag fått och imorgon ska det ju förhoppningsvis bli sol igen så hoppas på att kunna förbättra den lite ytterligare till midsommar! :)

Just nu kikar jag på fotboll. Ghana- Tyskland och i skrivande stund så leder Tyskland med 1-0 vilket är lovely. 
Tyskland, Argentina och Uruguay är ju nämligen mina favoriter i detta VM! ;) 
Efter fotbollen så blir det en kvällspromenad med Gottegos sen sex and the city och sen blir det att försöka sova. 
Är riktigt slut efter den här dagen! 

Bjuder på lite ljuvlig musik och önskar er alla en trevlig kväll. 
Ciao! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0