Shopping! :)

Hallå!
Jag ska alldeles snart ut i finvädret för att ta en kort promenad in mot stan för att kika om jag hittar något fint! :)
Det är ju sånt kanon väder ute jämt nu och alla kläder jag har från förra sommaren har ju blivit som tält vilket känns ganska knas då det verkligen inte känns som jag gått ner nå värst i vikt, snarare upp! ;S
Men nu är det som det är och kläder måste införskaffas även om min ekonomi inte tillåter det allt för mycket så ska det i alla fall bli något hoppas jag! :)

Sen så skulle jag träffa Tessan när hon slutade sin kurs också nångång runt kl 14...
Först var det meningen att vi skulle träffas på förmiddagen för att dra till Fjärran och bada men det ska vi spara tills på söndag om vädret tillåter. Vi bestämde då istället för att ta en promenad i boulognern men jag tänkte höra om vi kunde ta den promenaden till Stigslund för att hämta hem Gottegos istället så Papi slipper köra hit. 

Nä nu ska jag göra mig ordning,hörs senare..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sovit gott :D

2010-06-29 @ 10:34:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0