Vad ska jag göra i sommar?

Okej .. Jag vet att jag sa att jag tyckte det var skönt att det regnade nu när VM satt igång MEN jag menade inte att jag ville att det skulle regna hela tiden.. Det får mer än gärna bli åtminstone lite sol nu i veckan så man har en chans att bli liiiiiiiiite brun i alla fall! :P 

Nu ska jag fortsätta med det jag har gjort hela förmiddagen, försöka komma på något att göra i sommar. 
Två månader kvar till nästa termin och jag börjar redan bli väldigt rastlös.. 
Så en liten lista till vad jag kan hitta på i sommar behövs! 

Något jag ska göra är i alla fall se matchen mellan Elfenbenskusten och Portugal. 
Ska kolla in Christiano Ronaldo riktigt då jag gillar att imitera hans grimaser som han gör haha! ;) 

Här ser ni ett exempel på det! haha! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0