Let's talk about sex baby...

Kärlek är en plåga...
En plåga som jag trodde skulle förstöra mitt sexliv för all evighet eller åtminstone för en lång tid framöver. 
Tanken att ens sexliv är över gör en rejält jävla bitter, i alla fall så gör det mig till en rejäl bitterfitta. 
Men tack och lov så stämde inte den tanken för jag har hittat lösningen till att ha sex utan att denna "kärlek" dyker upp i huvudet på mig som tidigare och ger mig ångest. 
Detta är helt jävla underbart. Jag ska leva ett liv som är inspirerat efter Samanthas..
Ha massa sex med personer som inte betyder ett skit, om jag så känner för det.. Inte ha ett dugg ångest över det eller skämmas för det och förhoppningsvis så försvinner dessa alldeles för starka känslorna jag har för *** en dag. 
Bara för att alla i min omgivning skaffar förhållanden och barn hit och dit så betyder inte det att jag måste de. 
Jag trivs med det förhållandet jag har till mig själv och jag tänker satsa fullt ut på det istället! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0