Brunette time!

Jag har funderat länge på att bli brunett men har fan aldrig vågat.
Nu däremot så känner jag ett galet sug till att testa.
Så om jag inte ångrar mig så lutar det åt att min vän Jocke ska fixa det på mig i slutet av månaden. Sätter i lite extensions då samtidigt för att få det extra snyggt.
Jag är galet sugen på det, jag vet att jag kommer bli hur snygg somhelst men ändå så blir jag sjukt nervös av bara tanken. Jag har ju varit blondin hela livet, jag älskar egentligen att vara blond men börjar bli så trött på det. Jag behöver förändring och vågar jag lägga mig på ett operationsbord för att få nya boobs så borde jag fan våga att färga håret i en annan färg med! ;)
Megan Fox är ju snuskigt het som brunett så why not?!;)

Kommentarer
Postat av: ellen

megan fox är även världens snyggaste kvinna !

2010-03-03 @ 19:58:01
URL: http://ellenbjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0