Saknar min bebis! ♥


Jag kunde inte ta mig till skolan idag då lilla Spike började yla när jag gick.

Jag lämnade honom ensam i drygt femton minuter innan jag insåg att det aldrig skulle gå så jag sket i lektionerna idag. Hade lite smått med ångest för det först men så länge jag inte gör det till en vana så ska det inte vara några problem. 

Jag undrar hur Gottfrid ska reagera när han kommer hem och känner doften av Spike.
Jag har ju lånat ut ena Gottes täcke och kudde till honom men ställde undan hans säng, skålar, ben och vissa leksaker för det skulle ha känts alldeles för skumt om han hade hållt på med dom.
Känns konstigt nog att Spike är här och Gottfrid hos pappa, saknar han ju så otroligt mycket!
Längtar galet mycket till sommaren när jag har lov och kan spendera all tid med min älsklingsgos!
Förhoppningsvis så ska jag ha tagit körkortet tills dess med så han kan följa med på exakt allt! :)
Gottfrid är mitt allt, jag älskar han mest av allt och han är de bästa i mitt liv, han är mitt liv! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0