Till Huvudstaden.

Godmorgon! ;)
Om två timmar ska jag möta upp underbara familjen Boman/Dahlin vid station för att åka till älskade huvudstaden. 
Måste säga att det känns lite skumt att åka dit för att gå på vinprovning och inte för att kika på fotboll vilket brukar vara det vanligaste varför jag gör ett besök i Stockholm.
Roligt ska det bli i alla fall, Diana och Josef och Johannes drar iväg till massa museum medans jag och Kent tar en tripp förbi NK och sen ikväll lyxar till det riktigt med vinprovning! :) 
Jag ser grymt framemot det, jag har ju blivit lite av ett vinfreak så! :P

Känner mig fortfarande helt jävla uppsvälld efter en lång period med svullande.
Men som sagt det får vara nog med det nu.. 

Nu ska jag packa de sista, vi hörs när vi hörs! :)
Ciao!
Johannes och jag på hans födelsedag den 27e mars! ^^


Baby you take me higher than I've ever been before, my feet don't touch the floor,We'll Flyyyyyyy.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0