PANIK!

Muntliga redovisningen i Etik och livsfrågor är avklarad och det gick väl okej. 
Mitt fördjupningsarbete i samma ämne är också klart och inskickat. 
Jag valde att fördjupa mig i vad omgivningen har för skyldighet vid misstanke om ett barn far illa.

Har prov imorgon i psykologin, det viktigaste och det kommer gå åt helvete då jag inte har pluggat ett skit!
Vilket jag inte har gjort för att jag har legat galet sjuk med feber och så och är fortfarande inte riktigt frisk. 
Inte orkar jag plugga nu heller eftersom fördjupningsarbetet tog alla mina krafter.
Har mailat min lärare och trots att jag vet att han sagt att vi inte kan få högre betyg än godkänt om vi inte gör provet den dag det står så hoppas jag ändå att möjligheten finns då han vet hur viktig den här kursen är för mig. 

Bara två veckor kvar av skolan nu och det är så jävla mycket i alla kurser så det är ju riktigt typiskt att jag skulle bli sjuk! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0