10dagar som rökfri! ;D

Bland all städning och tvättning tar jag en paus för att sätta mig ner och blogga litegrann :)

Jag har hittat en lägenhet här i Bergsjö, en etta på bara 30kvm men det duger bra för mig då jag kommer flytta härifrån i sommar iallafall. Ska bara bli skönt och få något eget igen.
Jag och syster ska dit och skriva några ansökningspapper ikväll men troligtvis så är lägenheten min. weej! ^^
Inflytt redan nu första januari isåfall..

Har stått och slagit lite på boxningsäcken idag också, det är så skönt att få ut lite aggressioner.
En sorts terapi skulle jag vilja påstå.
Har även kört lite med syrrans Orbi, kan man inte ta sig till Gävle för att träna så får man ta vad man har :P
Blir en promenad till affären senare också.


Mitt ätbegär efter jag slutade röka har börjat avta iallafall vilket känns jävligt skönt.
Men efter att legat sjuk i över en vecka, röksugen som ett as och frossat som en tok så har jag gått upp ett X antal kilon.
men heey.. Nu är jag äntligen rökfri iallafall o det är underbart ^^

10dagar som rökfri, damn im good! ;)
Nu gäller det bara att man inte får något återfall och faller tillbaks för det vill jag INTE!.
Det svåra är nog inte att bli rökfri, utan det är att se till att man fortsätter vara det.
För hur många har egentligen inte lyckats med att sluta röka men har sen fallit tillbaks..
Det är alldeles för många och jag har själv vart en av dom, och vill defenitivt inte att det ska hända igen.
Nej 2009 ska bli ett mer hälsosamt år, utan rökning och med mer träning :)


Håller ni på att sluta röka? Eller har ni lyckats sluta?




Nu är det dags för mig att fortsätta städa.
Det är rätt så mycket för att vara ärlig hehe.
Hörs mer senare.
Ciao!



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Joanna Nordlander

Din med! Rosa is the shit lixom! Gojul

2008-12-23 @ 14:56:35
URL: http://joannaofsweden.wordpress.com
Postat av: Pauline

jorå allt är jättebra ! själv ? :*

2008-12-23 @ 15:54:07
URL: http://missmill.blogg.se/
Postat av: S O L I N

Ja dem är helt underbara! =)

Bra att du försöker sluta röka, själv har jag aldrig rökt, inte ens en enda bloss (förutom vattenpipa)



Lycka till! PUSS /S

2008-12-23 @ 16:12:39
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Liene

Mycket du har hunnit med, duktigt!

2008-12-23 @ 16:42:53
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lina

nu är de bara att hoppas att du inte får nått tuppjuck och börjar om att röka... :D

2008-12-23 @ 16:50:43
URL: http://lhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0