48 timmar rökfri.


Doft och smak återvänder

Redan efter 48 timmar utan rökning börjar nervtrådarna till lukt- och smaksinne återhämta sig och går snabbt tillbaka till samma nivå som hos en person som aldrig rökt.




Hejhopp!
Jag håller somsagt på att sluta röka o med mitt humör så gör det att jag inte direkt är så bloggsugen om ni förstår vad jag menar ;)

Picky den lilla idioten kom ju självklart fram hit in till vardagsrummet och rökte precis, började skrika som fan på honom för tycker det är så jävla RESPEKTLÖST!
Precis som hans lilla afrika polare Wesh. USCH!

Två dagar nu med två idioter men inte ett enda bloss o inga hjälpmedel alls, damn im good ;)


Någon annan som håller på eller har lyckats sluta röka?




Kommentarer
Postat av: rebecca

Starkt jobbat! :) Jag slutade i våras, klarade nån vecka sen börajde jag igen (dumt nog) men har hört att de tre första veckorna är svårast, sen är man ganska safe :)

2008-12-15 @ 22:11:25
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Postat av: lina

slutade röka förra vintern höll upp i sex veckor sen festade jag och tyckte att jag kunde feströka eftersom jag varit så duktig så länge. trots att jag har en sambo som röker. det slog dock tillbaka på mig och jag började röka på heltid igen.

2008-12-15 @ 22:41:12
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0