Dag 3 som rökfri.

Då har jag gått in i min tredje rökfria dag då..
Det får snart lov att bli lite enklare iallafall för jag känner hela tiden att jag vill slå ihjäl någon hehe.
Man kan ju verkligen snacka om att humöret åker en riktig jävla Berg o Dalbana, ena sekunden är man glad, andra ledsen o den tredje så vill man bara slå ihjäl o skrika på första bästa man ser.
Har man då ADHD som mig och knappt någon impulskontroll i vanliga fall så kan det sluta rätt illa.

Man skulle faktiskt kunna jämföra mig med att jag skulle vara besatt eller någonting liknande.
Men jag ska klara av det här, TRE dagar nu är ju jävligt strongt tycker jag.
Helst utan något form av hjälpmedel, gillar inte sånt att man ska sluta lägga pengar på nå skit för att börja lägga det på något annat skit.
Då tycker jag hellre att man ska belöna sig själv med något, själv så ska jag belöna mig själv med en utomlandsresa till Italien i sommar för efter det här så är jag verkligen värd det :P

Några tips för att minska röksuget fick jag iallafall igår, man ska..

- Äta regelbundet.
- Dricka massvis med vatten.
- Lukta ur äckliga askoppar (spyrexlex ab)
- Äta morötter.
- Ut o promenera.

jaa o så massor av fler.

Har ni några tips?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0