Hur tror ni det gick med rökningen?

Godmorgon!.
Är fortfarande helt seg o kommer nog ta ett bra tag för mig att återhämta mig efter denna helg.
Gävle förstör mig haha. .
Nu är jag äntligen hemma iallafall, vilket känns underbart.
Drömde en mardröm inatt som påminnde mig att jag har mycket att göra så idag efter skolan så blir det att städa o plugga.

Förresten ni kanske undrar hur det gick för mig med rökningen ihelgen..
Vad tror ni? Tror ni jag lyckades låta bli eller tror ni att jag fall tillbaks?..
Jag kan stolt meddela att jag INTE rökte något, varken på fredan eller lördan.
Jag lyckades tillomed följa med folket ut när dom rökte o själv så stog jag o sög på ett rosa sugrör haha.
Så nu har jag för första gången i hela mitt liv festat utan att ha rökt.
Jag är sjukt stolt över mig själv.
Nu har jag vart rökfri i 51dagar o fler lär det bli :)

Nu ska jag ta o läsa lite bloggar, har ju inte haft tillfälle för det under hela helgen.
Vi hörs mer senare.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Ger dig en stoor kram

Det var roligt att läsa, att du klarade dig. Mycket bra!!



Ja precis. 37 år.. Jag undrar liksom varför denna person inte skickat tillbaka tidigare...

2009-02-02 @ 11:12:31
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste säga du e väldigt duktig XD , e stol över dej pullan <3 . // din goa HOMOSEXUELA VÄN pICKTY

2009-02-02 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0